مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-05سياسي

 آزمون دشوار رییسی در چینش کابینه جوان /مدیران دهه اول کنار می روند؟


ناصر ایمانی تحلیلگر و فعال سیاسی اصولگرا نیز معتقد است که ما در حوزه جوانگرایی با یک تاخیر بسیار زیانبار در کشور مواجهیم.

وی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین در این باره توضیح داد: - حمیدرضا ترقی، عضو حزب موتلفه اسلامی درباره ضرورت های بهره گیری کابینه سیزدهم از متولدین دهه 60، به خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: دولت رییسی بر اساس شاخص های مقام معظم رهبری، باید جوانان حزب اللهی و انقلابی با روحیه جهادی را در کابینه و دولت بکار بگیرد؛ این روحیه چه در دهه شصتی ها باشد و چه در دهه هفتادی ها مهم نیست، اما به طور طبیعی متولدین دهه 60 که الان 40 سال را رد کرده اند و از نظر تخصص و تجربه نیز از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، می توانند نقش بسزایی را در این شرایط کشور در مدیریت های اجرایی ایفا کنند.

وی با اشاره به اولویت کارآمدی و تجربه در انتخاب کابینه برای عبور از بحران های کنونی گفت: در میان عامه مردم توجه چندانی به سن و سال کابینه نیست.

برای عموم مردم، دستگاه اجرایی کارآمد مهم است که می تواند اعضای آن از سنین مختلف باشند.

عناصر کارآمد که روحیه جهادی و انقلابی دارند بهترین انتخاب ها برای شرایط امروز کشور هستند اما بی شک نسل جوان و به ویژه متولدین دهه 60 امروز مطالبه استفاده از توان آنها در مدیریت کشور را دارند و قطعا نشاط، توان، تخصص و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 آزمون دشوار رییسی در چینش کابینه جوان /مدیران دهه اول کنار می روند؟

 آزمون دشوار رییسی در چینش کابینه جوان /مدیران دهه اول کنار می روند؟